zondag 2 augustus 2020

Peony Garden van Stampin' Up!

Met de Peony Garden collectie van Stampin' Up! kun je eindeloos veel kaarten en variaties op kaarten maken. Deze keer ook weer een mooi voorbeeld gemaakt en je kunt op de You Tube video zien hoe ik deze heb gemaakt



(klik HIER om direct naar de video te gaan)
onderaan het bericht vind je de producten die ik heb gebruikt en die je ook bij mij kunt bestellen.

 Deze komende maand heb ik een aanbieding die zo leuk is. Want wanneer je de Peony Garden Collectie in zijn geheel besteld, dan krijg je van mij hierbij een gratis workshop ter waarde van € 45,--


Dus als je nu al bezig was met het overwegen om deze collectie van bladzijde 82 in de catalogus aan te schaffen dan is het zeker de moeite waard om deze dan bij mij te bestellen. 



Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee!

 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwede Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code 69BYX4SW

 te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.

tams# 48030

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten