woensdag 5 augustus 2020

Vakantie tijd

Heerlijk..... we gaan lekker vakantie houden. Het wordt schitterend weer en we gaan er twee heerlijke weken van maken. Tijd voor elkaar, goede boeken, haakwerk, stampin blends mee, kaarten, Yatzee en de kampeerspullen natuurlijk. 

Gewoon weg in eigen land. In de buurt van de Graafse Raam op een heerlijk kleine camping. Dochterlief blijft thuis met al het diervolk....  dus voor de planten en dieren wordt gezorgd.

Om zelf alles te kunnen voorbereiden en ook uitgerust weg te kunnen heb ik besloten om vanaf donderdag 6 augustus alles wat Stampin' Up! betreft, Live Samen Stempelen, You Tube filmpjes stop te zetten en de focus op de vakantie te gaan richten.

Wanneer ik terug ben kan ik dan heerlijk vol nieuwe energie alle nieuwe projecten, classes, clubs en kaart kits opstarten en gezellig met jullie genieten van weer creatief bezig zijn. 

Mocht je zelf ook op vakantie gaan, dan wens ik je een heerlijke, gezellige en ontspannen tijd toe en zie ik je graag weer terug op 24 augustus. 

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten