zaterdag 25 juli 2020

Siertuin Collectie tijdens Live Samen Stempelen op 23 juli

Het is even wat stil geweest hier op mijn blog en de sociale media. Na een heerlijke verjaardag te hebben gevierd en ook nog de verjaardag van mijn kleindochter moest ik eerst even bijtanken en weer energie opbouwen om er weer lekker tegen aan te gaan. 

En Vandaag is er weer een een nieuwe Lieve Samen Stempelen geweest. Deze keer met de stempel Ornate Layer uit de Siertuincollectie van Stampin' Up!

 


(klik HIER om direct naar de video te gaan)

 onderaan het bericht vind je de producten die ik heb gebruikt en die je ook bij mij kunt bestellen.

 



Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee!

 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwede Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code 69BYX4SW te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten