zaterdag 25 juli 2020

Have a Hoot van Schets tot Kaart video van Stampin' Up!

Een nieuwe Zondag met een nieuwe YouTube video van schets tot kaart dit keer met De allernieuwste stempel Have a Hoot van Stampin'. Up! uit de nieuwe najaarscatalogus die binnenkort bij jullie op de deurmat zal vallen.


(klik HIER om direct naar de video te gaan)

 onderaan het bericht vind je de producten die ik heb gebruikt en die je ook bij mij kunt bestellen.

 

Ik vind dit een stempel die voor zoveel verschillende gebeurtenissen gebruikt kan worden en daarom heb ik hem nu als verjaardagskaart gemaakt. Het prachtige designpapierGilded Autumn is prachtig met de zachte tinten en diverse kleuren goud en rose goud. Schitterend voor herfstachtige kaarten en feestelijke kaarten. En heb je dat kleine schattige eikeltje gezien bij het strikje. Is het niet een heel mooi ornamenten om op een kaart toe te voegen?





Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee!

 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwede Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code 69BYX4SW

 te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.

 

Labels

Stampin’ Up!, Shiloh Stampin, Marion Kuipers, Van sketch tot kaart, handgemaakt, kaart van de dag,  stempelen, stempels, Simple Stamping, Stempel technieken, You Tube, cards, Papercrafts, live samen stempelen, Have a Hoot, Gilded Autumn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten