zondag 12 juli 2020

Prized Peonies van Schets tot Kaart video

Vandaag is er weer een een nieuwe YouTube video van schets tot kaart dit keer met het de prachtige stempelset Prized Peonies en met Pattern Play.

 

(klik HIER om direct naar de video te gaan)

onderaan het bericht vind je de producten die ik heb gebruikt en die je ook bij mij kunt bestellen.

 

Bij deze kaart heb ik ook gestempeld met de stempel Pattern Play. De alfabet stansen zijn een hit. Maar deze stempel is een beetje ondergesneeuwd onder de dies. En ik wilde jullie laten zien hoe ontzetten leuk deze stempel is en hoeveel je er mee kunt doen. Dus vandaar




Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee!

 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwede Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code 69BYX4SW te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt. Wanneer je deze code gebruikt ontvang je de volgende maand een leuke verrassing van mij.



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten