vrijdag 3 juli 2020

A Good Taste tijdens Live Samen Stempelen

 

Gisteren heb ik een Live Samen Stempelen op Facebook gedaan. Ik heb hierbij gewerkt met de stempelbundel A Good Taste van Stampin' Up! Als je hier niet bij kon zijn kun je deze hier terugkijken.




 

(klik HIER om direct naar de video te gaan)

onderaan het bericht vind je de producten die ik heb gebruikt en die je ook bij mij kunt bestellen.

 

Ik heb nog niet veel gemaakt met de stempel bundel A Good Taste. Wel met de prachtige Tastefull labels. Maar niet echt met de stempel. Dat werd dus hoog tijd. En ook werken met de kleuren Highland Heather of een andere lila tint doe ik niet vaak. Terwijl dit toch prachtige kleuren zijn. 

Zie hier het resultaat van een ochtend met jullie samen deze kaart maken!


VIDEO

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee!

 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwede Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code 69BYX4SW te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten