zaterdag 20 juni 2020

Zou jij een korting van 20 tot 25% op je Stampin'. Up! producten willen?

Stel je voor dat je je favoriete hobbywinkel binnen gaat iemand zegt tegen je dat je voortaan 20 tot 25% korting kan krijgen op alle producten die ze hebben.  En dan vertellen ze je dat als je deze maand voor € 129,00 aan producten koopt je dan voor € 175 aan producten mag uitzoeken!  

Dan wordt ik wel nieuwsgierig... en wil ik meer weten. Maar voor ik verder kan vragen vertellen ze me dat wanneer ik in deze maand instap ik ook nog eens een gratis product bundel mag uitzoeken. 

Dus korting, veel meer producten voor wat ik betaal en ook nog een gratis productbundel naar keuze

Ik vraag vervolgens wat het addertje onder het gras is... niets!! Echt helemaal niets. Gewoon lekker je hobby blijven doen met je favoriete producten en ook nog eens een heerlijke korting! 

Nou ik heb besloten om van dat aanbod gebruik te maken.... Want zo'n aanbod in mijn favoriete winkel kon ik niet voorbij laten gaan! En sindsdien ben ik een Stampin

En hier vertel ik jou nu dat bovenstaande allemaal ook voor jou mogelijk is. Hoe zou jij dat vinden?


Wil je meer weten? Klik dan HIER om meer te lezen of stuur me vrijblijvend een mailtje voor meer informatie. 

Maar wees er snel bij want deze actie van het gratis product pakket loopt eind van deze maand af!

En bevalt het je niet? Dan hoef je niets te doen en ben je na 3 maanden geen Demonstratrice meer. Je hoeft niets terug te geven of bij te betalen. Je mag alles houden! Het enige dat je kwijt raakt is je korting. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten