zondag 21 juni 2020

Kado kaart met de Stamperatus van Stampin' Up! deel 3

Met de Stamperatus van  Stampin' Up! kun je heel veel kaarten maken op een leuke en makkelijke manier. Maar ook zijn er technieken waarmee je bijzondere kaarten kunt maken. In dit derde deel van deze video serie laat ik je zien hoe je veel teksten kunt stempelen en hier meerdere kaarten mee kunt maken!

(klik HIER om direct naar de video te gaan)

Het is echt heel leuk om de Stamparatus zo op verschillende manieren beter te leren kennen. Ik was niet enthousiast over het dit hulpmiddel. Was gewoon gek op mijn Stamp-a-ma-jig. Maar toch aangeschaft en langzaam maar zeker heeft het mijn hart veroverd. En na het maken van deze leuke en kleurige kaarten helemaal. 

Hier zie de de binnenkant van de kaart. In de video laat ik je zien hoe je dit kunt maken en zo weer een hele andere kaart kunt maken met deze streepjes techniek! 

Maar genoeg gepraat.... tijd voor de YouTube video waarin ik laat zien hoe ik de Stamperatus op een weer een heel andere manier gebruik. Ik hoop dat je deze techniek ook een kans gaat geven. Ik laat je ook in deze serie filmpjes zien hoe je er hele leuke en bijzondere kadokaarten mee kunt maken. 



Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee! En laat me weten of zien wat je ermee hebt gemaakt! 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwde en Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code P4D96GW9 te gebruiken wanneer je in mijn Nederlandstalige online shop bestelt.



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten