donderdag 18 juni 2020

Live Samen Stempelen met Zany Zebra's terugkijken.

Het was weer een hele leuke FB live samen stempelen die we samen vanmorgen hebben gedaan met de Zany Zebras van Stampin' Up!.



(klik HIER om direct naar de video te gaan)

 onderaan het bericht vind je de producten die ik heb gebruikt en die je ook bij mij kunt bestellen.

 

Vroeger werkte ik maar zelden met de fellere kleuren van Stampin' Up!. En nu... nu vind ik het echt een feestje om ook met deze kleuren te werken. Ik ervaar dat ik als papercrafter en kaartenmaker groei in gebruik van kleuren en materialen. Veelzijdiger wordt. 

Dat komt mede omdat ik ook Demonstratrice ben en daardoor meer producten kan kopen omdat ik een mooie korting heb. Ben je nu al een tijdje aan het dubben of je in mijn team wilt instappen? Lees dan HIER wat je voordelen allemaal zijn EN dan lees je ook dat het deze maand een HEEL GOED idee is om in te stappen omdat je VEEL meer extra's krijgt dan anders. 


Vandaag vertel ik ook een mooie en waar gebeurd verhaal.... als je dat beluisterd dan moet je maar eens daar over nadenken. Misschien is het niet van toepassing voor jou! Maar dat is ook goed. Ik ben dan blij dat ik het je heb mogen vertellen. 


Genoeg daarover... kon je niet bij het Live Samen Stempelen aanwezig zijn... dan kun je hieronder de video terugkijken. Heel veel plezier.



Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee!

 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwede Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code P4D96GW9 te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten