woensdag 17 juni 2020

Sneak Peak voor Live Samen Stempelen morgenochtend

Vandaag een blogpost ter voorbereiding op het Live Samen Stempelen, met de stempelset Zany Zebras en de dies van Pattern Play van Stampin' Up!, dat donderdagmorgen op 18 juni om 10.30 gaat beginnen op mijn Shiloh Stampin facebook pagina.  

 

( klik hier) >>>HIER

 

 

Onderaan deze post zie je alle materialen die ik morgen ga gebruiken. Deze kun je ook bij mij bestellen zodat je deze kaart en nog meer van dit soort vrolijke kaarten zelf kan maken! 


Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn vernieuwede Nederlandstalige  Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code P4D96GW9 te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.

Natuurlijk kun je ze ook via de mail bij me bestellen.

 

Ik hoop jullie morgenochtend rond de klok van 10.30 uur weer gezellig te zien

HIER

 

Mocht je morgen om deze tijd verhinderd zijn? Geen probleem. Ik plaats de video ook op mijn YouTube kanaal en morgenmiddag ook hier op mijn blog. Dus dan kun je op je gemaakt terugkijken en de kaart alsnog maken.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten