dinsdag 16 juni 2020

Werken met de stamparatus voor een spannende kaart.

Zondag hebben jullie gezien hoe ik onderstaande kaart heb gemaakt met stroken van het nieuwe In Color papier dat ik heb bestempelt en in stroken heb gesneden. 


In onderstaande video laat ik je zien hoe ik dit op een eenvoudige manier met de Stamparatus heb gemaakt. 


Volgende week zondag laat ik jullie een andere cadeau kaart zien die ik ook met deze stroken heb gemaakt en waar je de cadeau kaart weer op een hele andere en leuke manier kan verwerken in de kaart. 

Ik hoop dat jullie met deze techniek lekker met de stamparatus aan de slag gaan en me laten weten hoe het is gegaan en jullie werk laten zien. Mocht je er niet uit komen of nog vragen hebben? Dan kun je me altijd mailen of een berichtje sturen. 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwde en Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code P4D96GW9 te gebruiken wanneer je in mijn Nederlandstalige online shop bestelt.


Voor nu een hele fijne dinsdag!


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten