zondag 14 juni 2020

Kadokaart met de Stamperatus van Stampin' Up! deel 1

Met de Stamperatus van  Stampin' Up! kun je heel veel kaarten maken op een leuke en makkelijke manier. Maar ook zijn er technieken waarmee je bijzondere kaarten kunt maken. In dit eerste deel van deze video serie laat ik je zien hoeven kaart kunt maken om er een cadeaubon in te stoppen. 

Dinsdag laat ik jullie in een andere video zien hoe je deze leuke techniek kunt maken!

(klik HIER om direct naar de video te gaan)

Ik wilde graag het nieuwe In Color 2020/2022 laten zien. Als demonstratrice heb ik het voordeel dat ik de producten al eerder kan bestellen dan de klanten. En hierdoor is het leuk om jullie te laten zien wat een prachtige nieuwe kleuren er zijn uitgekomen. 

Niet alle In Color Collecties spreken me aan. Maar deze kleuren inspireren me enorm. Ik ben blij dat ik nu ook de Stempelinkt en de Stampin Blends van deze collectie heb kunnen bestellen en daarmee ook aan de slag kan gaan. 

Maar genoeg gepraat.... tijd voor de YouTube video waarin ik laat zien hoe ik de Stamperatus op een weer een heel andere manier gebruik. Ik hoop dat je deze techniek ook een kans gaat geven. Ik laat je ook in deze serie filmpjes zien hoe je er hele leuke en bijzondere cadeaukaarten mee kunt maken. 


In onderstaande video zie je hoe ik de kaart maak. Wil je weten hoe ik al die strookjes makkelijk heb gemaakt? Kijk dan komende dinsdag naar mijn You Tube filmpje hoe je dit zelf ook makkelijk kunt maken. Voor nu veel plezier en inspiratie met deze kaart! 

Kijk hier het maken van de kaart


Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee! En laat me weten of zien wat je ermee hebt gemaakt! 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwde en Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code P4D96GW9 te gebruiken wanneer je in mijn Nederlandstalige online shop bestelt.

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten