vrijdag 12 juni 2020

Eindeloos Groen van Stampin' Up! tijdens Facebook Live Samen Stempelen

 

Tijd om de film van het Live Samen Stempelen met de Collectie Eindeloos Groen (Forerver Fern) van Stampin' Up! hier te laten zien.

(klik HIER om direct naar de video te gaan)

onderaan het bericht vind je de producten die ik heb gebruikt en die je ook bij mij kunt bestellen.

En tijdens de Live Samen Stempelen op Facebook  heb ik dat op een hele nieuwe manier geprobeerd te doen. En ik vond het heel leuk om te doen. En de interactie met jullie en hoe we samen de kaart hebben gemaakt was nieuw en spannend. Hier en daar nog goede tips en adviezen gekregen hoe ik dit kan verbeteren en dat ga ik volgende week dan ook zeker toepassen! Vind je deze collectie ook zo mooi dan kun je die bij mij bestellen en krijg je er GRATIS een mooie workshop bij ter waarde van € 45,--

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee!

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn geheel vernieuwde Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code P4D96GW9 te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.

 tams# 46009

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten