woensdag 10 juni 2020

Doe je morgen weer mee met Live Samen Stempelen?

Vandaag een blogpost ter voorbereiding op het Live Samen Stempelen, met de stempelset Forever Fern van Stampin' Up!, dat donderdagmorgen op 11 juni om 10.30 gaat beginnen op mijn Shiloh Stampin facebook pagina.

( klik hier) >>>HIER

 


In eerste instantie was ik niet zo gecharmeerd van deze stempelset en het papier. Maar hoe vaker ik er gemaakt werk van zag hoe mooier ik deze set ging vinden. Dus is deze toch in mijn boodschappenmandje beland en heb ik hem gekocht. En wat ben ik blij. Ik kan hier helemaal mee uit mijn bol gaan om kaarten en projecten te maken. Morgen zie je in ieder geval wat ik heb gemaakt!

Mocht je nu ook helemaal verliefd zijn geworden op de materialen die ik gebruik dan kun je die bij mij kopen. Stuur me een mailtje of een pbtje via Facebook en ik ga het voor je regelen. Hieronder zie je al wat ik ga gebruiken. En let op... deze set is er ook in het Nederlandstalig!

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn vernieuwde Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code P4D96GW9 te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.

Natuurlijk kun je ze ook via de mail bij me bestellen.

 Ik hoop jullie morgenochtend rond de klok van 10.30 uur weer gezellig te zien

HIER

Mocht je morgen om deze tijd verhinderd zijn? Geen probleem. Ik plaats de video ook op mijn YouTube kanaal en morgenmiddag ook hier op mijn blog. Dus dan kun je op je gemaakt terugkijken en de kaart alsnog maken.

Een hele fijne dag en tot morgen!


 

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten