zondag 7 juni 2020

Bijzondere Zonnebloemen van Stampin' Up! tijdens FB live op 3 juni

Vandaag is er weer een een nieuwe YouTube video van de facebook live afgelopen donderdag 3 juni. Ik gebruik hierbij nieuwe producten uit de jaarcatalogus 2020/2021 van Stampin' Up!

(klik HIER om direct naar de video te gaan)

onderaan het bericht vind je de producten die ik heb gebruikt en die je ook bij mij kunt bestellen.

Heerlijk aan het inkleuren gegaan met de Stampin' Blends en uit de collectie Bijzondere Zonnebloemen heb ik de grote zonnebloem gestempeld en ingekleurd. Het geeft mij altijd een rust moment als ik kan inkleuren. Daarna heb ik de bloem nagenoeg klaar apart gelegd en deze kaart tijdens de FB live bedacht en gemaakt. Ik vond het ontzettend leuk om zo meer input van jullie te krijgen en jullie mening te horen. Dank je wel daarvoor. Mocht je deze ochtend nu gemist  hebben dan kun je het terugkijken op onderstaande video. 

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee!

 

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code P4D96GW9 te gebruiken wanneer je in mijn onlineshop bestelt.



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten