zondag 24 mei 2020

Double-Z fold kaart met Goodmorning Magnolia en nieuwe In Color 20-22 kleuren.

Vandaag is er weer een een nieuwe YouTube video van schets tot kaart dit keer een Double -Z fold kaart gemaakt met het nieuwe In Color Misty Moonlight cardstock en Cinnamon Cider designpapier en de stempelset Magnolia Lane van Stampin' Up!

 

(klik HIER om direct naar de video te gaan)

Onderaan het bericht vind je de producten die ik heb gebruikt en die je ook bij mij kunt bestellen.

De nieuwe catalogus zal een dezer dagen ook bij jullie op de deurmat vallen. En dan kun je genieten van al het nieuwe en het mooie wat er in staat. En 1 van de eerste dingen waar ik altijd nieuwsgierig naar ben is de nieuwe In Color Kleuren. En ik ben er zo blij mee deze keer. Zo helder en zo uitnodigend.... Vandaar dat ik vandaag wat oud en nieuw met elkaar combineer. Gelukkig hoef ik nog geen afscheid te nemen van de GoodMorning Magnolia te nemen. 

Het Misty Moonlight cardstock is gesneden om er een Double Z fold kaart mee te maken.  Als designpapier heb ik het bijpassende In Color 2020-2022 Cinnamon Cider gekozen. Het design op dit papier is tekst. In 4 talen staat daar de slogan van Stampin' Up! op. 

Klik Hier voor Video

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er mee aan de slag gaan. Heel veel plezier ermee!

Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code TWWUG4RX te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten