woensdag 1 juli 2020

Bonus maand is begonnen.

Vandaag is de maand van de bonus vouchers weer begonnen. Wat houdt dit in voor jou? Nou voor iedere € 60,-- die je deze maand besteed krijg een jee voucher ter waarde van € 6,00 die je in de maand Augustus kunt besteden als korting op je bestelling!


 
En nu komt dan ook het leukste van het hele verhaal. Want vanaf 4 augustus kunnen jullie ook gaan bestellen uit de nieuwe naarjaar catalogus die dan online komt voor jullie! Dus dat is extra goed scoren! 

Je kunt ook bestelling in mijn geheel vernieuwede Nederlandstalige Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code 69BYX4SW

te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt. Het voordeel hiervan is dat de bestelling sneller bij je thuis is en dat je aan het eind van de maand een leuk presentje van mij zult ontvangen. 

Je kunt je bestelling iedere dag bij me opgeven en ik zorg dat deze zo snel mogelijk bij je thuis komt en dan volgt daarop ook de mail met de korting voucher in je mailbox. 

Mocht je vragen hebben dan kun je me altijd vrijblijvend mailen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten