dinsdag 30 juni 2020

Ontdek de paper pumpkin boxes

Ik heb die schattige Paper Pumpkin boxes besteld en ik heb deze bewerkt met het papier van World of Good van Stampin' Up!.

De gedachte hierachter is dat ik hierin allerlei kleine dingen in kan bewaren die ik verzamelt heb tijdens een weekje weg in eigen land. Ik gebruik deze set namelijk ook om er een schattig klein vakantie album van te maken met de ECD stans Camera. Maar daar zie je een andere keer meer van. 



Ook de binnenkant van de paper pumpkin doos is helemaal in stijl aangekleed. Zou je ook zo'n leuk doosje willen bekleden met die gave papier en zo een treasure box maken? Dat kan. Zowel in een workshop bij mij thuis of als workshop pakket bij je thuis. Meer weten? Stuur me dan gerust een MAILTJE voor vrijblijvend meer informatie. 


Alle materialen die ik heb gebruikt zijn uit mijn Stampin' Up! shop. Ik heb ze hieronder allemaal bij elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen door op de afbeelding te klikken. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code P4D96GW9 te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.

Natuurlijk kun je ze ook via de mail bij me bestellen.

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten