maandag 31 augustus 2020

Weer begonnen..... Groot Nieuws!!

Zoals de meeste van jullie wel weten is onze vakantie op de tweede dag al wegens een herseninfarct van mijn man voortijdig afgebroken. 

We zijn thuisgekomen, de kinderen hebben alle kampeerspullen opgehaald en opgeruimd. En Henk en ik zijn gaan bijkomen van de schrik en alle nasleep van zijn CVA gaan afhandelen. Gelukkig is het heel goed afgelopen. Op wat meer moeheid en dan wat moeilijker op worden kunnen komen zijn er geen restverschijnselen. Volgens de artsen is het een wonder dat het zo ontzettend goed is afgelopen.

Dit alles maakte dat ik vorige week nog niet de energie en de moed had om alles van Stampin' Up! en Shiloh Stampin volledig op te pakken. Maar afgelopen week achter de schermen wel al begonnen met weer beginnen met voorbereiden voor alles wat op stapel staat. En dan nu...

Nieuwe Website


Vanaf vanavond of morgenochtend zul je een geheel Nieuwe Website aantreffen hier.  Catherine Carrol heeft afgelopen weken heel hard gewerkt om deze prachtige site voor mij te maken. En ik ben er zo blij mee en ook zo ongelofelijk trots op deze schitterende website.  

Win de prijs

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden... dus ga ik het volgende organiseren. 
Plaats onder de allereerste blogpost op dinsdag 1 september je mening wat je van de website vindt en schrijf je in voor updates en de nieuwsbrief (de oude inschrijvingen gaan niet mee over) doet mee in de verloting van een stempelset en bijbehorende stansen!
Je hebt 3 dagen de tijd om dit te doen. Op vrijdag 4 september maak ik op de nieuwe website op het blog gedeelte de winnaar bekend. 


Ik verheug me op jullie reacties en kijk uit naar jullie meningen er over. 
Tot gauw.






1 opmerking: