woensdag 20 mei 2020

World of Good morgen bij Live Samen Stempelen

Vandaag een blogpost ter voorbereiding op het Live Samen Stempelen, met de stempelset World of Good van Stampin' Up! uit de nieuwe jaarcatalogus 2020/2021 Donderdagmorgen op 21 mei (Hemelvaartsdag) om 10.30 gaat beginnen op mijn Shiloh Stampin facebook pagina.

 ( klik hier) >>>HIER


 Voor nog een >>> Sneak Peak <<< 

 Alle materialen die ik heb gebruikt zijn binnenkort in mijn geheel vernieuwde en Nederlandstalige  Stampin' Up! shop.  Alle gebruikte materialen kun je bij mij wel als prĂ©-order bestellen. Dan zorg ik dat ik het direct bestel zodra het kan. Dan heb je het zo snel als kan in huis. Natuurlijk kun je ze dan ook in mijn shop bestellen. Vergeet niet om de maandelijkse Hostess Code TWWUG4RX te gebruiken wanneer je in mijn online shop bestelt.

Natuurlijk kun je ze ook via de mail bij me bestellen.

 

Ik hoop jullie morgenochtend rond de klok van 10.30 uur weer gezellig te zien

HIER

Mocht je morgen om deze tijd verhinderd zijn? Geen probleem. Ik plaats de video ook op mijn YouTube kanaal en morgenmiddag ook hier op mijn blog. Dus dan kun je op je gemaakt terugkijken en de kaart alsnog maken.

 Een hele fijne dag en tot morgen!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten